نحوه استفاده از تلگرام برای تبلیغ محتوا تلگرام یک پلتفرم پیام رسان محبوب است که طی سالهای گذشته به تدریج مورد توجه بازاریابان قرار گرفته است. و این یک ابزار عالی برای بازاریابی است - یادگیری نحوه استفاده از تلگرام برای تبلیغ محتوا می تواند گامی حیاتی در جهت بهبود استراتژی تبلیغ محتوای شما باشد. شما همچنین میتوانید از خرید ممبر فیک تلگرام مای ممبر استفاده کنید.

کانال های تلگرام به عنوان ابزاری برای توزیع محتوا به مخاطبان بزرگ مفید هستند زیرا به افراد یا مارک های تجاری کمک می کند تا با پیروان خود در تماس مستقیم باشند.


برخلاف مطالب موجود در پست های فیس بوک که مورد پسند قرار می گیرند ، در مورد توزیع محتوای تلگرام خرید ممبر واقعی تلگرام ممبروان، تمرکز بر کیفیت است نه کمیت.

تلگرام به عنوان یک پیام رسان مبتنی بر ابر کار می کند و انواع محتوای مشترک را ذخیره می کند ، بدون اینکه در عملکرد دستگاه به دلیل اشغال فضای کم تداخلی ایجاد شود. این یک ویژگی جذاب است که توجه بازاریابان را به خود جلب می کند ، زیرا کانال ها قادر به توزیع گسترده مطالب هستند. 

نحوه استفاده از کانال ها برای تبلیغ محتوای خود
در چند سال گذشته ، برنامه های پیام رسان نسبت به شبکه های اجتماعی کاربران بیشتری کسب کرده اند. تلگرام آخرین برنامه پیام رسانی است که در مقیاس جهانی از محبوبیت سریع برخوردار است و از نظر تعداد کاربر دارای رشد اضطراری ماهانه است. محبوبیت آن ابزار جدیدی را برای توزیع محتوا در اختیار بازاریابان قرار داده است.

تبلیغ محتوا در کانال های خود
محتوا از طریق کانال های برنامه به اشتراک گذاشته می شود. به عبارت دیگر ، کانال تلگرام نوعی تجارت یا فن صفحه در فیس بوک است که اشخاص حقیقی یا اشخاصی با پیروان خود مطالب را به اشتراک می گذارند. برخلاف فیس بوک ، کانال های تلگرامی بدون در نظر گرفتن میزان محتوای مشترک یا تعداد مشترکان ، بدون هیچ هزینه ای ویژگی پیام رسانی فوری را ارائه می دهند.

علاوه بر انتشار فوری محتوا در میان تعداد نامحدودی از اعضا ، این برنامه امکان نظارت بر تعداد بینندگان را به راحتی فراهم می کند. هر کانال تلگرامی با لینک عمومی یا خصوصی خود همراه است تا همه بتوانند از طریق این لینک به کانال شما بپیوندند و از پست های شما مطلع باشند.

تبلیغ محتوا در کانال های دیگر
در مورد کانال های عمومی ، کاربران می توانند با پذیرش یا رد درخواست های کاربران ، برخلاف کانال های خصوصی ، که مدیر اختیار انتخاب مخاطب را دارد ، آزادانه بخشی از کانال شوند. بنابراین کانال خصوصی از درز اطلاعات محرمانه یا حساس جلوگیری می کند.

با تغییر الگوریتم خبرخوان فیس بوک ، که دسترسی ارگانیک به پست ها را کاهش می دهد ، پیام رسانی فوری یک مزیت رقابتی پیدا می کند. با این حال ، این ویژگی نشان می دهد که محتوا به جای سبک خبرنامه پرطرفدار ، مستقیم تر به طرف پیروان تولید می شود.

از طرف دیگر ، کانال های تلگرامی دارای گزینه ای برای بی صدا کردن میزان فالوورها هستند ، بنابراین اشتراک محتوای معنی دار برای مخاطبان شما امری حیاتی می شود. این برنامه به شما امکان می دهد هر نوع محتوایی را از متن و تصویر گرفته تا پست های صوتی یا تصویری به اشتراک بگذارید. از آنجا که اکثر مصرف کنندگان از تلگرام در دستگاه تلفن همراه استفاده می کنند ، محتوای شما باید در محدوده 500 نویسه باشد.

چگونه کانال خود را ایجاد کنیم
وقتی نوبت به بازاریابی می رسد ، تلگرام به دلیل داشتن ویژگی مفیدی ، کانال ، ابزاری پرطرفدار است که ابزاری عالی برای تبلیغ تجارت ، شرکت ، محصول ، خدمات یا هر چیز دیگری است که ارزش تبلیغ دارد.

در صورت پیکربندی و مدیریت آن ، کانال می تواند به یک منبع عالی از اطلاعات ، یک ابزار جستجوی خوب یا یک برنامه قابل اعتماد برای به روز نگه داشتن شما در مورد جدیدترین تبلیغات و تخفیف ها تبدیل شود. دسترسی به مشترکان هرگز آسان نبوده است زیرا این برنامه پیام های فوری را به همراه پست های شما به دستگاه های مشترکان می فرستد.

خوب است بدانید
در داخل حساب تلگرام خود می توانید حداکثر 8 کانال ایجاد کنید. برای اطمینان از رشد تدریجی هر کانال ، باید یک نام جذاب و به یادآوری آسان و شرح مختصری از کانال را انتخاب کنید.

دسکتاپ
ایجاد یک کانال یک فرآیند آسان است ، زیرا با کلیک روی دکمه های "کانال جدید" و "ایجاد کانال جدید" دوباره شروع می شود ، سپس با وارد کردن نام و توضیحات کانال ، انتخاب ویژگی عمومی یا خصوصی و اضافه کردن مخاطبین. دسترسی به دکمه های فوق به سیستم عاملی که شخص از آن استفاده می کند بستگی دارد.

در دستگاه های Android ، با رفتن به برنامه تلگرام و کلیک روی نماد Pencil می توانید به دکمه ها و ایجاد کانال دسترسی پیدا کنید.

iOS
برای دستگاه های IOS ، برنامه را باز کنید و روی برگه "Chats" و سپس "New Message" ضربه بزنید. در رایانه Windows یا Mac ، باید برنامه Telegram را باز کرده و روی نماد "Burger" کلیک کنید. 

توجه: کانال های تلگرامی به کاربران امکان می دهند هر نوع محتوا را فوراً با تعداد زیادی مشترک به اشتراک بگذارند. اگرچه مجاز به ایجاد 8 کانال هستید ، اما از یک حساب ، هر کانال فقط توسط سرپرست آن قابل مدیریت است.

علاوه بر این ، یک مدیر می تواند فقط به یک مدیر مشترک اجازه دهد کانال را مدیریت کند. در واقع محتوای توزیع شده ، پست مدیر است که با نام کانال به اشتراک گذاشته می شود.

منبع: باربری آنلاین بارسی

چرا حمل و نقل و باربری انلاین

نکاتی برای هزینه تاسیس سالن زیبایی

نحوه استفاده از تلگرام برای تبلیغ محتوا

، ,کانال ,های ,تلگرام ,یک ,برنامه ,کانال های ,می کند ,است که ,به اشتراک ,می شود ,برای تبلیغ محتوا ,برای توزیع محتوا

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Copper sulfate دانلود طرح های جابر در قالب ورد یادداشت های یک دانشجو مراقبت های بهداشتی برای زندگی بهتر my writings وسائل زناشویی مردانه file امیرحسین کوهی مقدم فروشگاه عسل حاجی